Garantie Op Resultaat
Garantie Op Resultaat
Bij YourSmile streven we ernaar om alle klanten een mooie glimlach te bezorgen. Onze klantenservice staat 24/7 voor je klaar om al jouw vragen te beantwoorden.
Effectieve Behandeling
Wij willen natuurlijk dat de behandeling zo effectief mogelijk voor iedereen verloopt. Daarom raden wij een aantal manieren aan om het proces van uw behandeling te verbeteren en versnellen.
Bij een meerdaagse kuur raden wij aan om het product gewoon elke dag achter elkaar te gebruiken zonder hier een dag tussen te laten waarin het niet gebruikt wordt.
Ook raden we het aan om tijdens en na de behandeling een aantal dingen te vermijden voor optimaal en langdurig resultaat, denk hierbij aan roken, koffie, wijn en andere producten met een hoog kleurstof gehalte.
Voor het ultieme resultaat raden wij ook aan de producten voor het slapen gaan te gebruiken, zo zul je snel, effectief en langdurig resultaat zien.
Niet Goed Geld Terug Garantie
Bij YourSmile geloven wij meer dan 100% in onze producten, daarom kunnen wij met zekerheid een niet goed geld terug garantie bieden. Ondanks dat YourSmile een hygiëne product is en wij dus niet verplicht zijn dit te doen bieden wij jou dit toch aan.
Om hiervoor in aanmerking te komen dient u voor de kuur een foto te maken van het gebit waarop de datum duidelijk te zien is. Zodra de behandeling voorbij is dient u opnieuw een foto te maken met daarop het gebit en de datum duidelijk in beeld. Stuur dit door naar de klantenservice en dan zullen zij evalueren of je in aanmerking komt voor de niet goed geld terug garantie.
